Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

Pavel Skeptik1

8. 8. 2010 11:52
Odbory

měly určité opodstatnění dokud se musely starat o své členy! V okamžiku vzniku A"sociálního" státu, jsou pouze zájmovou korporací! Nyní jím může být jedno jestli zlikvidují celý stát nebo část jeho průmyslu ( Argentina a Británie v 50. letech), protože o ty nezaměstnané které svým přístupem vytvoří se musí starat ta hnusná vláda proti  které se chystají stávkovat! A vůbec nemluvím o jejich zástupcích ve správních radách společností! Takový Dušek si určitě přišel na pěkný peníz o kterém si drážní manipulantka může nechat jenom zdát!! Stejně jako Štěch a Falbr v parlamentech!

Mimochodem, víte, že britské odbory stratily svou sílu poté, co Thatcherová prosadila, že volby v nich musí být tajné!

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 8. 2010 22:06
Re: Odbory

Ano, a přitom od toho Duška stačí u těch manipulantů trochu jakkoli probudit paniku, že jim sebere tahle vláda peníze, výhody, režijku, stravenky a máte spoustu oveček do stávky připravených vykročit.

0 0
možnosti
DM

DaM

8. 8. 2010 8:48
Pravo ...

... na stavku je historicky prezitek a melo by byt z nasi ustavy odstraneno. Odbory ho bez vyjimky poslednich dvacet let jen zneuzivaji, zamestnancum je k nicemu, neb jim zadna stavka zatim nepomohla, a vsechny ostatni normalni lidi jen otravuje.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 8. 2010 10:35
Re: Pravo ...

Ano, je to totiž legislativní podpora vyděračům.

Nikoho potom nezajímá, kolik lidí bylo poškozeno bojováním za jejich zájmy, které jsou povětšinou egoistické výmysly páprdů od stolu, kteří se tam potřebují udržet.

Ten, kdo si najde odpovídajícího zaměstnavatele, normálním způsobem pracuje, nepotřebuje žádné odbory, dostane mzdu a výhody, o kterých se jen tak někomu nezdá.

0 0
možnosti
AL

nechci vyrusovat

7. 8. 2010 23:43
Koukám, jak tu L,.Perek proštěkal celou diskuzi

Obdivuhodný výkon, bohužel nic k tématu článku !

;-D;-D;-DRv

0 0
možnosti
L

L..Perek

8. 8. 2010 8:32
Re: Koukám, jak tu L,.Perek proštěkal celou diskuzi

Pokud byste k článku tohoto obsahu a této úrovně nějakou diskusi uměl , předveďte , moc se na ni těším.

Pokud byste uměl Johana charakterizovat lépe než já, předveďte, moc se na to těším.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

7. 8. 2010 23:16
Tak tento rádoby diskutér

mi v loňském roce na moji fotografii napsal skoro osočující komentář, že se s nějakým natěračem nehodlá bavit a dnes komentuje opět něco jiného na třetí fotografii v pořadí v profilu mého blogu. Je mu do toho úplné nic.

Obrázek si vytvoří každý sám. Podsouvat nikomu nic nehodlám.

Že na něj reaguji, jak reaguji?

To je připomenutí toho, že jsem od něj nic nedostal tři měsíce a on ode mne. Mám být ten blbec, co si nechá srát na hlavu?

Nejsem a nebudu. Jestli to někdo čtete, omlouvám se, ale tento diskutér si nic jiného, než poslání do heislu nezaslouží.

0 0
možnosti
L

L..Perek

8. 8. 2010 8:36
Re: Tak tento rádoby diskutér

Johane, oni jsou "soukromý podnikatel" , nebo natěrač?

Jako natěrače tě totiž ostatní natěračí za tvé úvahy o stávce nebudou mít rádi.

0 0
možnosti
L

L..Perek

7. 8. 2010 22:00
Sobotní legrace - "Soukromý podnikatel" Johan a jeho názory

Vážení čtenáři, pokud jste dosud někdo Johana neznal uspořádal jsem pro vás s Johanem malou ilustrativní " Tour napříč Johanovým duševním stavem " ( viz Johanova presentace v diskusi)

Já myslím, že pokud náhodou Johana dosud někdo neznal,  je mu nyní vše jasné.

Pokud by někomu ani toto " Tour po Johanově duševní stavu " nestačilo, přiložil Johan pro jistotu ještě svoji novou ilustrativní fotku. Ano vážení čtenáři, takto se oblékají a v takovémto prostředí se nechávají fotit čeští soukromí podnikatelé.

Vážení čtenáři, takto se presentuje, takto se obléká a v takovémto prostředí se nechává fotit "soukromý podnikatel" Johan.

Vážení, čtenáři divíte se, že to v Česká republice takto vypadá, když i takový Johan se cítí a presentuje jako soukromý podnikatel ?

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

7. 8. 2010 22:44
Re: Sobotní legrace - "Soukromý podnikatel" Johan a jeho názory

Ty jsi se nám ještě neukázal ani jedenkrát, tak tady kritizuj co chceš, ale nejdřív předveď sám sebe, orgánečku pro dnešek vyprskanej. Zatím ses s ničím jiným nepředvedl. Ukaž se nám prosím, jak vypadáš, prosím, prosím, prosím, prosím.

0 0
možnosti
L

L..Perek

7. 8. 2010 21:06
Johane v čem podnikáš? Roznášíš teplou vodu ?

Johane, tam kde tě  v pravidelných intervalech ošetřují, si vy co máte IQ pod 80, říkáte soukromí podnikatelé?

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

7. 8. 2010 21:18
Re: Johane v čem podnikáš? Roznášíš teplou vodu ?

Vzhledem ke kodexu zde nebudu šířit své aktivity, to bys mohl vědět, ale vzhledem k tomu, že jsi takovej slaďoučkej, tak bych tě nenaštval a nenakrájel bych ti to.

0 0
možnosti
D

doakce

7. 8. 2010 20:20
Nárok

na placenou dovolenou,nemocenskou,osmihodinovou pracovní dobu ,na slušnej oběd atd: to vybojovaly odbory! Bez oodborů by jsme chodili do práce s konívkou melty a krajícem chleba do dneška !A těchto výhod využívátenebo využíval určitě i Vy! Nebo ne?:-)

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

7. 8. 2010 20:49
Re: Nárok

A co s tím společného mají 3 příspěvky níže uvedené a vaše přiložení pod kotel?

0 0
možnosti
K

kaktusak

7. 8. 2010 19:26
Kde byste byli, bez polské Solidarity?

Jedni mají právo odtáhnout do Karibiku, no a druzí mají právo na stávku. Každý hájí své zájmy, to je právě ten třídní boj.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

7. 8. 2010 19:47
Re: Kde byste byli, bez polské Solidarity?

Jedno je hájit své zájmy a druhé je při tom blokovat, znemožňovat pohyb, život, činnost, aktivity jiných osob, které nemají s těmi prvními vůbec ale vůbec nic společného.

0 0
možnosti
SG

strycek-Joe GmbH

7. 8. 2010 18:38
Proč pravičákům stávka vadí, dává jim přece příležitost

ukázat, jací jsou pašáci. Ať se tedy posadí k pásům, budou moci dokázat, že to sami zvladnou lépe, více, efektivněji a levněji. Tak si vyhrňte rukávy, manažeři, neskuhrejte, nenadávejte nja stávkující a ukažte, co ve vás je !

0 0
možnosti
P9

pavel 99

7. 8. 2010 18:45
Re: Proč pravičákům stávka vadí, dává jim přece příležitost

nedodržování uzavřených smluv vadí každému normálnímu člověku. Nebo Vám by nevadilo, kdyby Vás cestovka odvezla na dovolenou a za zpáteční cestu by chtěla "přidáno" jinak Vás nedoveze zpátky? Také se můžete "přičinit" a z Chorvatska došlapat pěšky, že?;-D

0 0
možnosti
ŠB

stařec bez moře

7. 8. 2010 18:13
Odbory jsou přítěž.

Smrdí po socializmu. Zaměstnanec, který je šikovný, je nepotřebuje. Jeho advokátem je jeho práce. Ta ho hájí a prosazuje nejlépe.

0 0
možnosti
P9

pavel 99

7. 8. 2010 18:18
Re: Odbory jsou přítěž.

a právě proto lempl potřebuje odbory.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.