Petr Johan

Tak tohle individuum chce být u nás prezidentem

1. 11. 2012 23:00:00
Tento člověk se odvolává na pravdu, spravedlnost, dobré mravy a způsoby pod článkem, který zveřejnil na svém webu krátce po tom, co porušil přesně to, na co se v tu chvíli odvolává.

Nepřímo mne nazval hlupákem a blbcem, ale já jsem si to osobně nebral, jen jsem mu to okamžitě připomenul.

Ale k věci.

web.bmp

Tohoto pána jsem kontaktoval ve středu 31.10.2012 za účelem dotazu, na základě jakých informací podal trestní oznámení na pana Dalibora Špidlu.

Bylo mi sděleno, že se jako občan připojuje k trestnímu oznámení, že takovéto věci dělá deset let a snad jen hlupák by mu to mohl jako jeho právo zpochybnit.

Sdělil jsem mu, že mu telefonuji na základě toho, že naše sdružení ProtiAlt, o.s. systematicky dlouhou dobu pracuje na odhalování extremistických projevů na internetu a jsem naprosto přesvědčen, že on nemá vůbec žádné materiály kromě blogu našeho kolegy Dušana Makovského a tím pádem on jenom převzal informace, zapracoval svá data, podal trestní oznámení, a uveřejnil to na webu jako svoji činnost, jelikož i srovnávací fotografie na jeho webu je prací kolegy z našeho občanského sdružení..

Na to jsem obdržel podrážděnou reakci, že na něj klidně také mohu podat trestní oznámení, že jsem blbec, když si myslím, že na tom on chce vydělávat.

S naprostým klidem jsem jej upozornil, že autorská práva jsou z jeho strany viditelně porušena a on by měl podniknout kroky k nápravě, nejlépe tím, že smaže článek z webu.

Pan Šinágl mne poté požádal, abych mu poskytl kontakt na autora blogu Dušana Makovského, že to do druhého dne vyřeší.

Poslal jsem mu tedy SMS zprávu, kde jsem uvedl e-mailovou adresu našeho kolegy. Tu jsem mu poslal, poděkoval mi, chtěl po mně ještě, abych mu poslal kopii adresy mailem já, ale to jsem již nepokládal za důležité, jelikož mu musí stačit důrazná výzva, že něco porušil, aby zjednal nápravu.

Ale při dnešním kontaktu s kolegou Makovským a dotazu jsem zjistil, že jej pan prezidentský kandidát vůbec neoslovil.

Kdepak máte pravdu, spravedlnost, dobré mravy a způsoby, pane Šinágle?

Za ProtiAlt, o.s. Petr Johan, člen dozorčí rady

Autor: Petr Johan | karma: 17.87 | přečteno: 2222 ×
Poslední články autora