hnus rudoooranžovej

Petr Johan

Tak jsem myslel, že Rath zmlkne, a ono ne

V jedné z diskuzí jsem dnes ironicky poznamenal, že hejtmana a poslance Davida Ratha dlouho neuslyšíme. A oni mne ti klucí oranžoví převezli.

9.2.2010 v 15:50 | Karma článku: 37.39 | Přečteno: 2225 | Diskuse

Petr Johan

Paroslaboši mohou mít zdarma předvolební mítink v televizi

Mítink ČSSD k veřejným financím a k Opencard byl název přenosu, který proběhl právě na ČT24. Odehrálo se tam však něco úplně jiného.

8.2.2010 v 12:00 | Karma článku: 34.11 | Přečteno: 1775 | Diskuse

Petr Johan

Rudé PRávo pracuje

Tak si představte, jak máme čisté prostředí v naší politice. Někdo nabízí sponzorský dar, ihned je identifikován jako podezřelý a dar ihned odmítnut. Tomu říkám osobní glanc a čisté svědomí. A víte u koho? No přeci u KSČM.

4.2.2010 v 0:48 | Karma článku: 11.86 | Přečteno: 1227 | Diskuse

Petr Johan

Nezvládají to klucí oranžoví, potřebují pomoc?

Jak je možné, že když je vyzván k odpovědi Paroubek a Tvrdík, že namísto nich přijdou Bublan a Tejc?

3.2.2010 v 14:35 | Karma článku: 32.93 | Přečteno: 1697 | Diskuse

Petr Johan

Podívejte se, co jste způsobili

To je výzva k tomu, aby se voliči středočeského kraje podívali (pokud to již neviděli) na to, jakou persónu si dopustili zvolit do vedení svého kraje. Toto je výzva k tomu, aby se všichni poučili, aby věděli, co mohou způsobit, když poslechnou hlas člověka vystupujícího v barvách „nejsolidárnější strany“ na území České republiky, a zvolí tyto osobnosti do vedení našeho státu.

1.2.2010 v 3:15 | Karma článku: 31.34 | Přečteno: 1601 | Diskuse

Petr Johan

Kdo má Filipa, ten se má ...

Když se řekne „je důležité míti filipa“, tak si pod tím každý představí jednoduchou záležitost. Máte-li hlavu pro okamžité a přínosné řešení starostí a problémů, tak jste na tom velmi dobře.

31.10.2009 v 22:08 | Karma článku: 12.59 | Přečteno: 2126 | Diskuse

Petr Johan

Paroubek značně vytočil Fischera

Po celou dobu vládnutí úřednické vlády jsem viděl pana Fischera jako klidného, psychicky vyrovnaného předsedu vlády. To, co s ním dnes dokázal pan Paroubek, bylo dost hustý.

30.10.2009 v 17:05 | Karma článku: 34.90 | Přečteno: 1887 | Diskuse

Petr Johan

PePa má opět velký problém

Někdo se Petře Paroubkové se vloupal do vozidla, policie to vyšetřuje jako vloupání. Ona to však vidí jako zastrašování.

30.9.2009 v 20:08 | Karma článku: 27.69 | Přečteno: 1707 | Diskuse

Petr Johan

Socani nejsou nic jiného než vyděrači

Poslouchám tiskovou konferenci ČSSD a je mi z toho špatně, tohle mají být lidumilové?

23.9.2009 v 10:15 | Karma článku: 32.76 | Přečteno: 1339 | Diskuse

Petr Johan

Neodpověděl jste mi pane Paroubku

Jasně jsem Vás oslovil svým příspěvkem v diskusi k článku Kdo nás vede do náruče Ruska. Jediná reakce přišla od nějakého velmi jednoduchého jedince, který zde na blogu ještě nikdy nepřišel s jakýmkoliv konstruktivním názorem, nemá ani smysl jmenovat.

11.9.2009 v 12:14 | Karma článku: 32.32 | Přečteno: 1894 | Diskuse

Petr Johan

Vážení důchodci a rodiny s dětmi

a taktéž všichni voliči, co se chystáte k volebním urnám. Chtěl bych Vám sdělit, že pokud budete volit ČSSD, chováte se také nezodpovědně a vedete tím náš stát k bankrotu.

7.9.2009 v 12:17 | Karma článku: 32.68 | Přečteno: 1729 | Diskuse

Petr Johan

Pokud někoho nezastihnete v práci, bude na mítinku ČSSD

Když jsem v pondělí 3.8. na ČT24 poslouchal se zaujetím, co pro voliče připravili, online tiskovou konferenci ČSSD, zjistil jsem od začátku, že nic nového vlastně nepřichází.

5.8.2009 v 0:40 | Karma článku: 31.35 | Přečteno: 1680 | Diskuse

Petr Johan

Krize, poplatky, vajíčka - ač sezdá, tyto pojmy mají jedno společné

Je pátek 29.5.2009 a já jsem se odhodlal zaregistrovat na blogu iDNES. Rád bych Vám sdělil zkušenosti a pohled na svět pro někoho mladíka, pro jiné muže středního věku. Jistě se najde spousta čtenářů, kterým některá moje vyjádření nepůjdou strávit, ale vidím a stále nepřestávám věřit, že se najdou i tací, kterým můj pohled něco řekne a minimálně se s ním ztotožní. Všechny čtenáře bych rád předem upozornil, než začnou zasílat reakce, že jsem nestraník, a nepreferuji v tuto chvíli žádnou politickou stranu.

30.5.2009 v 22:31 | Karma článku: 23.39 | Přečteno: 1007 | Diskuse
Počet článků 82 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1631
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to. Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.