Petr Johan

40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.

Petr Johan

Pozor na sliby podvodníků!!!

Obdržel jsem dnes od své zdravotní pojišťovny písemné varování. Vzhledem k tomu, že se podle mne také jedná o nekalé jednání, předávám informaci dále.

3.9.2009 v 19:56 | Karma: 12,48 | Přečteno: 1397x | Diskuse| Společnost

Petr Johan

Mám se začít bát?

Jako soukromý podnikatel pracuji na rozvoji firmy s vlastní strategií obchodu a služeb, které poskytuji svým zákazníkům. Každý den čelím různým nástrahám, riziku podnikání, konkurenčním bojům, pracuji na zvyšování příjmů, snažím se snižovat výdaje a každým dnem přichází něco, co mne dokáže doslova nadzvihnout.

24.8.2009 v 2:22 | Karma: 19,44 | Přečteno: 1281x | Diskuse| Společnost

Petr Johan

Jak jsem přispěl do rozpočtu ...

Neudělal jsem něco, co radí mnoho lidí. Dal jsem příležitost jiným, aby prokázali své schopnosti, aby si vylepšili svoji stávající situaci bez ohledu na to, jaké starosti způsobí mě a dalším lidem v mém okolí.

2.8.2009 v 1:39 | Karma: 11,78 | Přečteno: 1147x | Diskuse| Ekonomika

Petr Johan

Konec unterwassermannů v Čechách - bude to někdy ?

Když si vzpomenu na Helenu Růžičkovou v roli paní Škopkové a její výstup na prodavače v německém obchodě, vždy to na mé tváři přivodí úsměv. "Tak hele, ty můj milej zlatej německej, my nejsme žádný podvodníci , jak se to řekne německy - unterwassermanni, rozumíš?"

30.5.2009 v 21:44 | Karma: 8,47 | Přečteno: 704x | Diskuse| Společnost