Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rezjir

11. 4. 2010 7:37
Na lavičkách seděly nějaké hroudy

a  Jolan s Hejnou.

0 0
možnosti

Petr Johan

11. 4. 2010 10:09
Re: Na lavičkách seděly nějaké hroudy

No vidíte, dle vašeho vyjádření ty obyčejné lidi znáte.

Já ty lidi neznám, jen jsem tuto momentku vyfotil

0 0
možnosti

fichifi

10. 4. 2010 21:17
Pokud

se pouští kdokoli do urážek lidí, které nezná a soudí je jen od pohledu, je u mne prosté trdýlko.Kdokoli smí volit kohokoliv. A bez urážky.

0 0
možnosti

Petr Johan

11. 4. 2010 0:37
Re: Pokud

Velmi s Vámi souhlasím,  a také budu rád, když poučíte některé rádobydiskutéry, kteří se pravidelně vyskytují pod články v blogu iDnes.

0 0
možnosti

hlub

10. 4. 2010 16:32
tvrdě pravicový OSVČ

paní hejná nikoho nepotřebuje, je samostatně výdělečně činná a samostatná v úsudku a ještě se fláká po Nymburku, baba , nic

0 0
možnosti

Petr Johan

11. 4. 2010 0:41
Re: tvrdě pravicový OSVČ

To byl vážně velmi přínosný příspěvek do diskuse.

Děkuji, ale více psát nemusíte.

0 0
možnosti

absolutus

10. 4. 2010 12:04
Prosím.

Prosím diskutující, aby podpořili pani Hejnou. Je chudák na to sama! Děkuji.:-)

0 0
možnosti

Petr Johan

10. 4. 2010 13:05
Re: Prosím.

To, že zakládá někdo nové vlákno, má více důvodů.

Pro absolutního use je to důvod jediný. Být viděn v čele.

Nevím co je to us, ale pokud je to překlad nějakého nezveřejnitelného výrazu, docela bych chápal.

0 0
možnosti

Petr Johan

10. 4. 2010 11:07
Reakcí jsem předpokládal více

Dnes je to slabota od Liháče, asi stejná, jako můj článek pro ně.

Ale základ je jeden a paní Z.Hejná to dobře popsala "Kdo neviděl, neuvěří"

Ono to tam tak přesně bylo.

Objektivitu nebo subjektivitu pohledu zde nevytahujte, zvláště vy, co nadáváte poctivým podnikatelům a živnostníkům do zlodějů.

Děkuji Petr Johan

0 0
možnosti

BoboHml

10. 4. 2010 11:14
Re: Reakcí jsem předpokládal více

Nic ve zlém autore,ale i mne se to nelíbilo.Nejsem arbitr,ale zesměšňování mi příjde trochu ubohé.

Můj názor.

0 0
možnosti

I . Perek

10. 4. 2010 11:05
článek jak od .... (tady už jde o dukáty)

Johane, dlouho jste tady nebyl.

Zdá se, že vám mezi tím doktoři vzali další kousek.

0 0
možnosti

Petr Johan

10. 4. 2010 11:49
Re: článek jak od .... (tady už jde o dukáty)

myslíš toho, bez čeho jsi se narodil?

0 0
možnosti

petrph

10. 4. 2010 10:16
že by se shvaloval styl, Sedávej panenko v koutě

O co jde: Že by o to, že ČSSD pořádá předvolební akce a mýtinky pro své voliče, zatímco ODS nasadila styl té panenky v koutě, co doufá že se jí lidi sami všimnou a ocení pro její krásnou duši???

0 0
možnosti

Petr Johan

10. 4. 2010 11:41
Re: že by se shvaloval styl, Sedávej panenko v koutě

Konkrétně u ODS si cením toho, že jestliže udělají mítink, tak tam s lidmi hovoří.

Tady u toho jsem nic takového neviděl a neslyšel.

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

10. 4. 2010 9:47
taky jsem včera

Nymburkem v popolední době projížděla. Trochu popletená, protože na mostě mě zrovna zastihlo hlásání, že do města přijel cirkus Berousek. Pak mi došlo, že na náměstí pouští jenom větší komedianty.  Na lavičkách seděly nějaké hroudy, až mi bylo za ně stydno. Nevidět - nevěřím.

0 0
možnosti

absolutus

10. 4. 2010 10:08
Re: taky jsem včera

To nevadí paní Hajná, že jste byla popletená. Hlavně, že je  pravda co jste napsala.:-)

0 0
možnosti

Totedyne

10. 4. 2010 9:37
manipulace

Na ty fotce jsou běžní lidé. Někteří jsou starší, ale každý jednou zestárnem... Většina z nich pije pivo, ale to pijí i prezidenti (Obama, Medvěděv, Klaus).

0 0
možnosti

absolutus

10. 4. 2010 10:10
Re: manipulace

Špatně chápete. Náš mladý autor Klíč nám ukazuje ...voliče ČSSD. Ne staré bezradné unavené lidi.:-)

0 0
možnosti

absolutus

10. 4. 2010 8:52
Pan Johan

Jmenuji se Johan - Petr Johan. "Jeden svět nestačí":-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.