Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

marav

8. 2. 2010 19:10
Pane autore -sice TOP 09 není můj šálek

protože od nich se podle mne opravdu změn dočkat nemožno (pokud tedy je pravda,že je volíte) , nicméně když vidím ty nenávistné výblitky co tu po vás plivou -buďte v klidu- nesahají vám ani po kotníky

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 21:06
Re: Pane autore -sice TOP 09 není můj šálek

Zdravím Vás,

jsem připraven je volit a volit je budu, pokud se nestane něco takového, abych ztratil sympatie k jejich práci. Rozebírat to zde nebudu, již jsem to popisoval ve svých článcích. To je ale pouze profil mé osoby, k jemuž dostávám ty ohavné příspěvky.

K socanům: budu vždy poukazovat na jejich nekorektní jednání, křivá obvinění a podobná jednání. Nic jiného jsem prozatím nemohl od nich za dobu 2006 - dosud sledovat. Nejen že to je moje vnitřní nenávist k podobnému typu jednání, ale pokud můžu, vracím jim to stejným metrem, jakým oni častují své rivaly a nepřátele, už jen proto, že ani nechtějí být jejich přáteli.

0 0
možnosti

Krak

8. 2. 2010 18:51
Sice jsem to neviděl,

ale myslím, že ses jim svými slinty zcela vyrovnal...

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 23:01
Re: Sice jsem to neviděl,

To chce se na to podívat.

0 0
možnosti
DW

Daryl Walker

8. 2. 2010 16:19
Autore

Jde vidět, že jste volič TOP 09!

Dál nekomentuji!

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 23:00
Re: Autore

Kdybych to neměl napsáno v profilu, tak to nevíte.

0 0
možnosti
M

marav

8. 2. 2010 15:38
Jediná možnost - volte NEPARLAMENTNÍ strany

0 0
možnosti
A

agnostik1

8. 2. 2010 17:52
Re: Jediná možnost - volte NEPARLAMENTNÍ strany

R^!

0 0
možnosti
M

Maftík

8. 2. 2010 13:57
Nevyvolení

Už je třeba tu vládní garnituru povyměňovat: http://www.voltenevyvolene.cz

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 14:37
Re: Nevyvolení

Máte moji podporu. Jsem také pro R^

0 0
možnosti
MJ

kizt

8. 2. 2010 13:13
A v čem je problém autore?

Na předvolebních mítincích, politici vždy plivou hnus na protivníky,radím Vám kupte si jakékoliv noviny ,kde je placená inzerce jedné jak druhé politické strany a dovíte se takových blábolů až Vás z toho bude bolet hlava.Ale v jedné věci má jak Paroubek, tak Zaorálek,ale např.i Svoboda pravdu,a to je problém opencard.Tam opravdu jiného viníka nežli Béhma a ODS hledet nikdy nikdo nemůže.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 13:38
Re: A v čem je problém autore?

Paroslaboši mohou mít zdarma předvolební mítink v televizi

To je nadpis, o tom to také je, že tento mítink platíme my, ne oni

0 0
možnosti
KN

Karel Pipin

8. 2. 2010 13:09
Za všicko mohou socany

- 300 mlrd. zařízli Topolánek s Kalouskem za poslední dva roky (díky tomu, že nereflektovali příchod krize). Kalousek navíc rozpustil v rozpočtu ca. 90 mlrd. z rezerv ministerstev, které tam vytvořili "socani" (to se dělají potom rozpočty, viď ?)

- 400-500 mlrd. sanovali vlády ČSSD konsolidační agentuře za nepovedené úvěry z privatizace

- 100 mlrd. stály povodně v roce 2002

- navíc Klaus měl ony vyrovnané rozpočty díky tomu, že tuneloval důchodový rozpočet.

- Kalousek dle Bursíka a ekol. odborníků navíc chystá pořádný EKOTUNEL za ca. 40-60 mlrd. Volme TOP09

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 13:39
Re: Za všicko mohou socany

vy si volte koho chcete, jen jsem všem napsal otázku

Vidíte a slyšíte, koho volíte?

0 0
možnosti
BH

BoboHml

8. 2. 2010 13:04
Článek o ničem,taky jste si poplival a nic víc.

8-o

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 13:42
Re: Článek o ničem,taky jste si poplival a nic víc.

třeba pro někoho ano, ale až nebude ve veškerých vyjádřeních toho slabocha ani slovo o tom, že za tohle mohou tamti, tohle neměli dělat, udělali to špatně (bez ohledu na to, že to ještě není hotové), tihle vás okrádají, tihle mohou za vaši nezaměstnanost.

Tak ode mne neuvidíte ani jeden článek na blogu, který ukazuje na jejich hnusotu.

To Vám přísahám.

0 0
možnosti
O

obroda

8. 2. 2010 12:51
ppeoblem teto republiky je,ze spousta ani nevi,co je pravico

je pravicova politika.

Kdyby byl Pavel pravicovy politik, sam by davno odstoupil ,takhle se dostava do siku korporatnich klientelistu.

0 0
možnosti
RR

rezjir

8. 2. 2010 12:49
A jak může socdem

za státní deficit? Ona měla někdy nadpoloviční většinu ve Sněmovně a v Senáu? Ten deficit byl schválen vždy oběma komorami?

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

8. 2. 2010 12:57
Re: A jak může socdem

Ano, správně.

Za osm let jejich produktivní vlády jsme se dostali do deficitu kvůli Topolánkovi, Bémovi a Kalouskovi. Já jsem to věděl, ale snažil jsem se to skrývat ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.