Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

tombry

23. 9. 2009 10:35
pane

Vážený pane a přečetl jste si vůbec někde ty konkrétní návrhy v tom balíčku? Nebo jenom zde plácáte a papouškujete,co někdo řekl? Já nevím,podle mě ale zkrouhnutí např.rodičovského příspěvku je zhovadilost prvního řádu. Takhle chcete,aby se rodilo více dětí a aby pak vydělávali na důchody?

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

23. 9. 2009 10:46
Re: pane

Pane, píšu tady o tom, že všichni budou mít méně. Já jse díky poklesu poptávky taky už přišel o podstatnou část obratu a tím pádem výdělku.

Pane, jestli nerozumíte tomu, o čem píšu, tak jste jen sympatizant nebo volič socanů proto, že se vás dotkne snížení sociálních dávek.

Všichni na tom budou tratit, ale socani neustále budou bojkotovat vše, s čím oni nesouhlasí. Proč? Protože se jim to hodí do krámu se získáním většího počtu voličů z řad sociálně slabších. Vo tom to je.

A že budou zase problémy po neschválení tohoto návrhu? To je vůbec nezajímá. Oni si pak najdou zase viníka z řad oponentů.

0 0
možnosti
TB

tombry

23. 9. 2009 11:06
Re: pane

Nebojte,já mám příjem nadprůměrný,takže žádný dávky fakt nepobírám....Jen říkám,že v tom návrhu je spousta dobrých návrhů, ale taky některé "prasárny" - třeba snížení rodičovských příspěvků,snížení dávek při OČR. Prostě věci,které jdou proti rodinám s malými dětmi.Takhle tu naši stárnoucí populaci nezachráníme.

0 0
možnosti
MS

BingoXX

23. 9. 2009 13:32
Re: pane

jak se tak dívám, každý kdo s vámi nesouhlasí je příživník, který pobírá sociální dávky. Vám bych přál švédskou daň 62 % od 6O 000.- měsíčně a jestli jste OSVČ tak aspoň 42 % a všechno pojištění ve stejné výši z vyměřovacího základu jako mají zaměstnanci. Musel byste pak víc makat abyste měl na chléb a neměl tak čas zde psát úplné bláboly

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

25. 9. 2009 21:57
Re: pane

Víte, je smutné u vás už jen to, že přejete neštěstí druhým.

Já bych vám totiž nepřál abyste se setkal s tím, že opravdu pomoc potřebujete, a oni se k vám i ti oranžoví lidumilové otočí zády.

Mám to už za sebou, jako zaměstnanec státního podniku. A také proto, po podobné zkušenosti jsem se stal soukromým podnikatelem, sám sobě odpovědný, sám na sobě závislý, svobodný.

Bude mi ale v každém případě vadit, když na mne bude vyžadováno, abych vyvíjel větší aktivitu a platil vyšší daně jen proto, aby se mohli na mých výsledcích přiživovat a živit lehkoživky.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

23. 9. 2009 10:55
Re: pane

Na vaše otázky konkrétněji odpovědět nelze, neboť jsou zavádějící.

Píši tady o stylu jednání socanů. Mají v zádech komunisty.

Oni ve vládě nejsou, nechtějí schválit návrh vlády, odpovědnost za následný stav nouze odmítají. To je konstatování skutečnosti. Vydírání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.