Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SW

hph

5. 9. 2009 22:28
Původní článek

vážně neměl nic společného s vaší definicí "socek". Hned v úvodu bylo jasně definováno, o kom článek je. Proto je nefér, že píšete "taky mi vadí socky", a pak se člověk dozví, že máte na mysli úplně jiné lidi. S vaším názorem na vaše "socky" samozřejmě většina lidí bude souhlasit (ale takový názor je v každém druhém článku , stačí si vzpomenout na aféru s nejmenovaným "princem"). Možná proto jste se chytil i "oslího můstku", abyste mohl udělat článek o své pravdě...

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

5. 9. 2009 23:56
Re: Původní článek

Absolutně původní název článku byl RE: Komu vadí socky?. A vznikl vzhledem k nepochopení a překrucování příspěvků, které jsem do diskuze k původnímu článku zadal. 

Jelikož tento můj článek byl jedním z prvních diskutérů pojat jako přiživování se na čtivosti článku pana Krönera, po zamyšlení se nad tím, a pojetím připomínky jako věcné, jsem název článku upravil, mohlo by to tak být někým bráno.

Jestliže vyjádřím svůj názor a jsem napadán z jiných úmyslů (viz perex), je nutné, abych vyjádřil jasněji svůj postoj k probírané záležitosti. V té chvíli se stejně najdou tací, kteří mi neustále budou omílat své fantazie o mém myšlení.

Pokud si přečtete mé články, možná zjistíte, že styl mých příspěvků není založen na uvádění "své pravdy", ale převážně o životních zkušenostech. Obviňování od kohokoli z dalších jiných úmyslů mne docela mrzí.

Když pojmu toto Vaše vyjádření k jiným článkům, dělá to zde pomalu každý tím, že parafrázuje do "své pravdy" jakékoli aktuální události všedních dnů. Zdar PJ

0 0
možnosti
M

maribel

5. 9. 2009 14:07
....

Pane Johane, ale vas kolega bloger psal o necem jinem. On reagoval na vyrok jednoho diskutera, ktery prohlasil, ze letani letadlem neni pro socky. Vy pisete o koze a vas kolega o voze.

Nehlede na to, ze v clanku se pozastavujete nad neuctivymi diskutery, kteri urazi apod. Ja jsem si prosla disuzi pod timto clankem, ovsem vy sam reagujete prinejmensim jizlive a arogantne na nektere diskutery, navic v jedne sve reakci se rozhorcujete na p. Sykoru, misto na p. Streita.

Nic to ovsem nemeni na tom, ze mi tez vadi socky typu, ktere jste popsal ve svem clanku.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

5. 9. 2009 18:06
Re: ....

Ano, s arogancí se zde setkat můžete, v případě tuposti a malomyslnosti nicky da.rock. Můžete třeba 100krát napsat jasné vyjádření, ale bude po Vás chtěno stále něco jiného.

Rozhořčení na pana Sýkoru? Co máte na mysli?

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 9. 2009 12:41
Nedočetl jsem to

Také mě odradila chyba hned v nadpise, o níž navíc autor ani po upozornění neměl ani tušení. Kromě "mně" se dalo napsat i  "mi". Mi prostě vadí, když píše někdo, kdo neumí česky. Neměl by to dělat.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

5. 9. 2009 12:51
Re: Nedočetl jsem to

Také děkuji, tak to nemusíte dočítat.

Prosím Vás ještě o jedno přečtení celého článku, a až najdete nějakou hrubku, napište mi prosím.

To, že se tady články čtou jen proto, aby se tam našlo co nejvíce chyb, hlavně pro článek nepodstatných, mne mrzí.

Nejspíše si budu muset zachvíli kontrolovat, jestli jsem udělal mezeru za čárkou nebo jestli jsem navíc neudělal mezeru před tečkou. Výborná kritika.

Jen pro doplnění - z Českého jazyka jsem odmaturoval se známkou 2, předpokládám, že všichni kritici měli za jedna. Na kolik úletů typu i/y, ks/x, velká, či malá písmena jsem tady narazil. Nikdy mne nenapadlo se snižovat k takové kritice.

0 0
možnosti
TS

Tomáš Sýkora

5. 9. 2009 11:38
Nadpis

Poté, co jsem viděl jak przníte náš krásný jazyk už v nadpise, jsem neměl chuť číst dál.

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

5. 9. 2009 11:47
Re: Nadpis

Děkuji za názor. Je to jen reakce na článek o používání tohoto pojmu a diskusi k němu.

Nevím, jestli se takhle stavíte třeba i k pojmům, vycházejících z různých hanteců, jelikož toto slovo je používáno na veřejnosti velmi hodně.

Pro porovnání: Jak vznikla reklama se slovem vyfič! ?

Je to české?

0 0
možnosti
MS

Matyas Sandorf

5. 9. 2009 10:42
kdo má pravdu?

já osobně třeba souhlasím s vámi oběma. Každý máte svou pravdu. Kde je teda chyba? Chyba je v tom, že v dnešním zločinném kapitalistickém systému, jak je u nás praktikován se poctivou prací člověk propracuje akorát k chudobě. Jsem malý živnostník, OSVČ, od nikoho nic nechci ale také chci, aby mě stát nechal na pokoji a nebral i to málo, co si vydělám.

Podnikám s přestávkami (kdy jsem byl v zaměstnaneckém poměru) od r. 1990. Podmínky pro drobné podnikání jsou čím dál tím horší. Na jednu stranu se stát tváří, jak je hodný, že nás nechá něco málo vydělat, ale na stranu druhou nám téměř celý výdělek zase vezme.

Proč jsou systematicky podporovány zahraniční firmy a vlastní občané jsou státu u pr...?

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

5. 9. 2009 10:53
Re: kdo má pravdu?

Výborně Matyáši, konečně někdo, s kým se dá diskutovat.

Proč, jestliže mám za zaměstnance lempla, nemám právo na okamžité propuštění bez udání důvodu?

Proč musím jen díky svému úsilí a prací vydělaný zisk platit ještě ve zvýšených daních pro "boháče" do rukou nezodpovědných přerozdělovačů státních aparátů, aby živili ty socky, o kterých píši, aby se smáli, jak s tím vych..li?

Buď tam budou dobří hospodáři, nebo se na to taky vykvajznu a bude mi jedno, jestli na mě někdo bude doplácet, půjdu se nechat zaměstnat a odležet si příslušné hodiny, ať se o mě stará někdo jiný. Potom sem půjdu pod nickem napsat, jak se o mě stát musí postarat a nic jiného nechci. Taky nezapomenu na urážky a ponižování.

Pokud k tomu máte výhrady, nebudu se divit. Já osobně bych to nikdy neudělal. Takhle se to naučila spousta chytráků a ještě se chlubí, že je to někdo naučil.

0 0
možnosti
D

da.rock

5. 9. 2009 10:11
V reakci, kterou citujete

není nic urážlivého. Je to slušný a korektní příspěvek. Naopak vaše příspěvky jsou emocionální, často až hysterické, k urážkám nemáte daleko. měl byste se více kontrolovat a zamýšlet se nad argumenty oponentů.

A teď něco k tématice - obávám se, že vaše názory jsou patologicky nenávistné vůči všem, kteří nezaujímají alespoň takový sociální standard, jaký máte vy. Podle vás už nejsou socky jen programově nezaměstnaní flákači, ale už i pracující v státních podnicích, kteří se podle vás flákají za státní (tedy i vaše peníze). S takovou můžete ovščem mezi socky klidně zařadit čtvrtinu zaměstnanců. Co tím chcete dokázat? Že všichni s vyjímkou podnikatelů jsou neschopné socky?

0 0
možnosti
C

Cyanopsitta

5. 9. 2009 9:29
Pane Johan,

četl jsem článek Váš i pana Krönera. Oba jsou o něčem zcela jiném. Nechápu tímto, proč již v názvu článku odkazujete na článek s titulem "Komu vadí socky". Když jsem četl Váš článek s očekáváním reakce na článek pana Krönera, tak musím říci, že jste mne zklamal. Vlastně jste jen parazitoval na velmi čtivém a skvěle napsaném článku někoho jiného... napadá mne slovo, jehož sám užíváte - PARAZITUJÍCÍ OBČAN. Popřete to a dovysvětlete mi pohnutek, jenž Vás k tomu vedl, prosím

0 0
možnosti
N

netbooster

5. 9. 2009 9:11
Souhlasím

Karma! R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.