Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Náhodný omyl nebo cílená dezinformace?

Dívám se dnes večer na Události na ČT24, kde se probírá aktuální dění a slyším něco, co mi hlava nebere. Byl jsem totiž na Facebooku, kde jsem viděl bouřlivé ohlasy na mluvu prezidenta při Hovorech z Lán v ČRo a také to, že bývalý vrchní agrárník, dnešní senátor Veleba, uznal za vhodné se jej zastat, jakožto hlavouna své propadlé strany.

   Že nám všem, i svým dosavadním příznivcům, Miloš dokázal, co je zač, o tom se rozepisovat nemusím. Myslím, že jsou toho média už plná.
   Jako reakce na jeho nové zhovadilosti vznikla na internetu ihned MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA, kterou houfně začali podepisovat lidé, co byli proti jeho volbě, ale nejspíše i lidé, kteří do té doby jen marně přihlíželi nutnému zlu své neúčasti u voleb a také jeho voliči. 
   Senátor Veleba, ano, ten zemědělec, co nechával vylévat mléko na pole a vyklápět hnůj před úřady, aby dosáhl vlastního prospěchu a prospěchu svých nohsledů, člen strany SPOZ, která měla Zemana jako modlu, se ujal ihned obrany. A to tak, že začal bránit dolních deset miliónů před "pražskou kavárnou". Vyvěsil na web a na Facebook podpisovou akci Bráníme našeho českého prezidenta.
   Když jsem četl projev senátora Veleby na té petici, připomnělo mi to Jakešova léta v čele partaje, velmi dobře zpracovaný rudý návod k tomu, jak se zbavit nepřítele, který narušuje plány nás všech.
   Po přečtení komentářů pod tímto jsem však zjistil, že se asi se zlou potázal. Mnoho lidí, i voličů toho opilce, dalo zřetelně najevo, že se pod něco takového ani náhodou nepodepíší.

   Co mne ale neskutečně překvapilo, když v hlavních Událostech na ČT24 slyším, že na internetu vznikla a koluje petice na podporu prezidenta Zemana, kterou iniciovala SPOZ a má již 55000 podpisů.

   Okamžitě jsem napsal na stránky FB ČT24 o tom, co se stalo a žádal jsem nápravu. Bohužel jsem se nedočkal žádné reakce, jak ve zprávách, tak ve svém příspěvku.

   Pokud Česká televize svůj přešlap zřetelně nenapraví, budu muset pokládat tuto událost za cílenou dezinformaci diváků veřejnoprávní televize, kteří od ní očekávají seriózní zprávy.

 

Petr Johan
06.11.2014 20:40

 

 

Autor: Petr Johan | čtvrtek 6.11.2014 20:40 | karma článku: 24,06 | přečteno: 2086x
  • Další články autora

Petr Johan

Klidně budu nácek

Jestliže někdo, kdo souhlasí s agresí vojsk na území cizího, svrchovaného státu, bude o někom, kdo s těmito činy zásadně nesouhlasí, hovořit a psát jako o náckovi, tak s tím bohužel nic udělat nemohu. Prostě ten nácek budu.

10.3.2014 v 7:37 | Karma: 23,55 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Politika

Petr Johan

fejsbůkáři - Lada Dvorská zase žije!!!

Tak si představte, že se nám probudila naše stará známá dáma Lada Dvorská, která nás v několika antikomunistických skupinách obšťastňovala svým správcovstvím, a to převážně ve stylu: "ty buď zticha, ty nic nevíš, to já mám web Atllanka, pracuju v Holandsku, jsem antikomunista a ty jsi bolševik, pokud nejsi se mnou, tak máš smůlu, ani mě tvoje odpověď nezajímá, protože jsem tě z naší skupiny už před chvílí vyhodila".

4.3.2014 v 7:47 | Karma: 32,24 | Přečteno: 4189x | Diskuse| Občanské aktivity

Petr Johan

Bylo nám to jasné

Velmi mne mrzí, že jsou lidé, kterým dnešní stav vyhovuje, některým je naprosto jedno, co se děje, prý "to nějak dopadne" a tyto odpovědi na vize do budoucnosti mne velmi překvapují.

5.2.2014 v 17:18 | Karma: 11,67 | Přečteno: 501x | Diskuse| Politika

Petr Johan

podepisování Petice v komunistickém Ústí nad Labem

Postřehy, diskuse, názory, mantry, zděšení. Navštívil jsem dnes severočeské krajské město Ústí nad Labem. Úplně za jiným účelem, než o kterém bude článek, ale ten účel zde ani zmiňovat nemusím, je zcela soukromý a ani by vás nezajímal.

5.12.2013 v 18:45 | Karma: 21,35 | Přečteno: 859x | Diskuse| Společnost

Petr Johan

Držím dnes hladovku

Přeji všem lidem příjemné probuzení do svátečního víkendového dne. Dobře posnídejte, je to základ správné životosprávy. Ke svátečnímu obědu si dejte něco vynikajícího, abyste na ten sváteční oběd vzpomínali v dobrém. Večeři někdo neholduje, někdo ano, je to různé. Všem přeji dobrou chuť.

28.9.2013 v 6:00 | Karma: 18,73 | Přečteno: 671x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.