Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pro ty, co chtějí věšet Nečase

Dovolil jsem si napsat reakci na velmi ostré projevy osob, kterým bych skoro ani označení "člověk" neudělil, jelikož si to dle mého nezaslouží.

Vidím-li zloděje krást, opravňuje mne to též k tomu, abych dělal to, co on? Znamená to že mohu krást také? NEZNAMENÁ! Vidím-li někoho, jak ubližuje bezbranným osobám, opravňuje mne to k tomu, abych se předvedl stejným způsobem a ubližoval jiným bezbranným osobám? NEOPRAVŇUJE! Vím-li o tom, že někdo vraždil, mám oprávnění k tomu, abych se mstil na lidech, kteří s válkou měli společné pouze to, že měli stejnou národnost, jako váleční agresoři? NEMÁM! 
Toto vše se však v poválečné době odehrávalo a je to dokázané. Byli takoví lidé, kteří z podnětu zvůle ničili vše, co jim přišlo pod ruku, zabíjeli nevinné, rabovali majetek.
Jestli někdo v tom, že se kdokoli z naší země omluví za tyto činy, vidí připosranost, jak čtu v některých komentářích, tak to je pro mne velmi ubohé a zkratkovité. Nikdo to nemůže vzít zpět úplně stejně, jako Němci nemohou vzít zpět válku jako takovou, jelikož dnešní Německo nemůže za to, že měli takového diktátora, jako byl Hitler. 
Bohužel jsem však zjistil, že je u nás dnes mnoho lidí, kteří otevřeně jsou schopni sdělit, že by nejradši pověsili toho člověka, který se omluví za ta zvěrstva a nelidská jednání.

Lidská nenávist je bohužel u některých typů osobností věčná a nezmění to asi ani politické zřízení státu, ani jejich majetkové poměry. Vše je dáno výchovou a společenskou asimilací.

Takových osob je mi velmi líto, měli to v dětství a v životě asi hodně těžké, když jsou schopni svoji nenávist ventilovat takovýmto způsobem, a to buďme rádi, že jen tímto.

 

Petr Johan

Autor: Petr Johan | pátek 22.2.2013 0:35 | karma článku: 30,44 | přečteno: 1946x
  • Další články autora

Petr Johan

Náhodný omyl nebo cílená dezinformace?

Dívám se dnes večer na Události na ČT24, kde se probírá aktuální dění a slyším něco, co mi hlava nebere. Byl jsem totiž na Facebooku, kde jsem viděl bouřlivé ohlasy na mluvu prezidenta při Hovorech z Lán v ČRo a také to, že bývalý vrchní agrárník, dnešní senátor Veleba, uznal za vhodné se jej zastat, jakožto hlavouna své propadlé strany.

6.11.2014 v 20:40 | Karma: 24,06 | Přečteno: 2086x | Diskuse| Politika

Petr Johan

Klidně budu nácek

Jestliže někdo, kdo souhlasí s agresí vojsk na území cizího, svrchovaného státu, bude o někom, kdo s těmito činy zásadně nesouhlasí, hovořit a psát jako o náckovi, tak s tím bohužel nic udělat nemohu. Prostě ten nácek budu.

10.3.2014 v 7:37 | Karma: 23,55 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Politika

Petr Johan

fejsbůkáři - Lada Dvorská zase žije!!!

Tak si představte, že se nám probudila naše stará známá dáma Lada Dvorská, která nás v několika antikomunistických skupinách obšťastňovala svým správcovstvím, a to převážně ve stylu: "ty buď zticha, ty nic nevíš, to já mám web Atllanka, pracuju v Holandsku, jsem antikomunista a ty jsi bolševik, pokud nejsi se mnou, tak máš smůlu, ani mě tvoje odpověď nezajímá, protože jsem tě z naší skupiny už před chvílí vyhodila".

4.3.2014 v 7:47 | Karma: 32,24 | Přečteno: 4189x | Diskuse| Občanské aktivity

Petr Johan

Bylo nám to jasné

Velmi mne mrzí, že jsou lidé, kterým dnešní stav vyhovuje, některým je naprosto jedno, co se děje, prý "to nějak dopadne" a tyto odpovědi na vize do budoucnosti mne velmi překvapují.

5.2.2014 v 17:18 | Karma: 11,67 | Přečteno: 501x | Diskuse| Politika

Petr Johan

podepisování Petice v komunistickém Ústí nad Labem

Postřehy, diskuse, názory, mantry, zděšení. Navštívil jsem dnes severočeské krajské město Ústí nad Labem. Úplně za jiným účelem, než o kterém bude článek, ale ten účel zde ani zmiňovat nemusím, je zcela soukromý a ani by vás nezajímal.

5.12.2013 v 18:45 | Karma: 21,35 | Přečteno: 859x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  13:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Zakázky TSK jen vyvoleným. Za manipulaci tendrů soudí 15 lidí a čtyři firmy

23. dubna 2024  13:46

Hlavní líčení v kauze zmanipulovaných zakázek Technické správy komunikací hlavního města Prahy...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.