SPAMeři, vtěrky, podvodníci, paraziti

Každý z vás má jistě již nějakou, byť malou, zkušenost s dotěrnými lidmi a firmami, což jsou v podstatě také lidé, kteří se snaží dostat druhým tzv. "pod kůži". Podělím se s vámi o svoji zkušenost s těmito parazity.

Když na úvod začnu dnes již velmi dobrými známými "šmejdy" z předváděcích akcí, mohu jen poznamenat, že je mi líto slabé inteligence lidí, kteří se nechali utáhnout na vařené nudli a i opakovaně na takové akce jezdili, jelikož vždy měli příslib nějakého dárku nebo bonusu z letáků. Moje maminka na takové akci kdysi byla a když se zeptala: "A co když nebudu mít na splácení?", dostala odpověď: "To se nebojte, oni si s vámi v tom případě poradí". Od té doby letáky s nabídkou oběda v ceně výletu, apod. hází do sběru.

Jistě dostáváte také domů mnoho nabídek na letácích, kde je také třeba dávat si pozor,pokud nějaké nabídky chcete využít, jaká firma a za jakých podmínek tam zboží nebo služby nabízí. Já nejsem prostě letákový, tak jsem umístil na schránku nálepku s nápisem "Do této schránky nevhazujte nic, na čem není jméno uvedené na této schránce!". Možná na to doručovatel letáků kašlal nebo mi prostě naschvál někdo ze stejného vchodu, kdo je taky nechtěl, tak je tam házel, protože jsem schránku měl plnou letáků každou chvíli.

Ve chvíli, kdy se moje firma ocitla v situaci, že jsem byl nucen ukončit podnikání, nabídl jsem k prodeji malý nákladní automobil na internet. Jaké bylo překvapení, když hned následující ráno jsem měl v mailu 2 nabídky k odkoupení za moji cenu a oba zájemci ji plně akceptovali. Představte si, jeden byl z předměstí Londýna a druhý uváděl bydliště cca 30 km od Doveru. No to jsou přeci super, najednou dvě nabídky, ještě by se dalo licitovat, haha. Jenže to by oba dva nesměli chtít nejdříve poslat peníze na "zaplacení nákladní lodní přepravy" a platba za vozidlo že dojde před převzetím vozidla v ČR. Kluci šikovný. Nebo možná i holky, nevím. V každém případě jsem ty peníze do luftu nehodil a ještě ke všemu jsem tomu z toho Londýna připomenul, že stejné adresy už odešlo během několika měsíců 7 nabídek pod různými jmény. Už se neozval.

Ten, kdo má osobní počítač a mailovou adres, ví velice dobře, co jsou to lákavé nabídky z celého světa, že jste byli vybráni jako ten, kdo může za tučnou provizi třeba pomoci s dědictvím, stačí když zašlete své osobní údaje, hlavně číslo účtu v bance. Je velice jednoduché takovéto SPAMy přesměrovat a zablokovat adresy. Ale čím víc toho je, tím je to otravnější. Byl jsem nezaměstnaný a v evidenci na Úřadu práce. Nejen, že jsem neustále odpovídal na různé inzeráty, ale také jsem tam podal inzerát do sekce Hledám zaměstnání. Udal jsem tam na sebe kontakt na mobil i mailovou adresu, a to byla ta největší chyba!!! Nikdy nic takového nedělejte, jelikož od té doby jsem bombardován různými obchodními sděleními nejen do mailu, ale i na mobil v SMSkách, call centra mne mají v databázi, nějaké žádosti o nezasílání skoro nikoho nezajímají. Až mi dojde trpělivost, budu to řešit právní cestou, ale v tuto chvíli to považuji za svoji chybu a zvažuji změnu mailové adresy.

Šmejdů máme kolem sebe mnoho, a nemusí jen pořádat zájezdy s předváděcími akcemi, nebo nemusí mít centrálu v Praze v ulici Politických vězňů, jsou i jiní. Tak buďte opatrní.

Petr Johan

Autor: Petr Johan | neděle 1.9.2013 20:25 | karma článku: 16,66 | přečteno: 590x
  • Další články autora

Petr Johan

Klidně budu nácek

10.3.2014 v 7:37 | Karma: 23,55

Petr Johan

Bylo nám to jasné

5.2.2014 v 17:18 | Karma: 11,67

Petr Johan

Držím dnes hladovku

28.9.2013 v 6:00 | Karma: 18,73

Petr Johan

Komunistická cyklóna

17.9.2013 v 7:29 | Karma: 20,76

Petr Johan

Kyčelní kloub, pozor!

23.8.2013 v 20:22 | Karma: 19,11

Petr Johan

Pro ty, co chtějí věšet Nečase

22.2.2013 v 0:35 | Karma: 30,44

Petr Johan

Kam zmizela kolegyně Douchová?

22.9.2012 v 15:35 | Karma: 13,77

Petr Johan

Bývalý volič levice

24.5.2012 v 17:10 | Karma: 25,39

Petr Johan

Co je to za syndrom?

24.5.2012 v 13:56 | Karma: 15,21
  • Počet článků 82
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1631x
40 let mlád. Dle "hlasu lidu" jsem primitivním antikomunistou, nestydím se za to.
Pravicově smýšlející člověk, který si nenechá očkovat nesmysly. V diskusi používám své jméno a příjmení, to mnoho lidí nedokáže, se podepsat pod svá vyjádření. Spíše Vám pod anonymním nickem a kodexem nepovolenou profilovou fotografií budou niemandi vyhrožovat fyzickou likvidací, než by se podepsali pod svá slova.