Kyčelní kloub, pozor!

Dnes v rádiu jsem byl nepřímo vyzván, abych následoval pana Borise Šťastného stejným směrem, kterým se vydal on a několik jeho spolustraníků.

Alespoň jsem to tak pochopil, jelikož pan Boris Šťastný po svém vlastním opuštění politické strany ODS učinil výzvu do médií stylem: "Žádám všechny slušné,nelevicově smýšlející občany, aby se vydali stejným směrem a následovali nás." Protože jsem slušný občan a pravicově zaměřený volič, předpokládám, že tato výzva byla směřována i pro mne. Mělo by se snad jednat o politickou stranu se jménem našeho bývalého prezidenta.

Moje reakce a odpověď: Jsem konzervativní volič a pokud mne nezklame strana, kterou jsem volil, nemám důvod volit jinou, natož do jiné vstupovat.

Bývalý prezident, jehož jménem by se měla nová politická strana zaštítit, učinil během svého funkčního období (pro mne) mnoho negativních kroků a jeden z posledních se mi vůbec nezamlouval. Byla to podpora Emana na hrad, za kterou dostala Livie velmi slušnou odměnu ve formě postu velvyslankyně na Slovači. Ištván,to prase z Olomouce, jak se mu přezdívá, obvinil za podobné jednání Vaše tři bývalé kolegy jako trestný čin, pane Šťastný.

Nevím, kolik vás tam bude, ale i tak, ač pro určitá fakta již pana Klause neuznávám, stejně bych nerad,abyste mu ublížili. Je totiž po operací kyčelního kloubu,takže až se vás tam bude tlačit více při tom, kdo se vyšplhá výše, moc se tam necpěte, berte prosím ohledy na jeho zdravi.

Děkuji Petr Johan

Autor: Petr Johan | pátek 23.8.2013 20:22 | karma článku: 19,11 | přečteno: 938x
  • Další články autora

Petr Johan

Klidně budu nácek

10.3.2014 v 7:37 | Karma: 23,55

Petr Johan

Bylo nám to jasné

5.2.2014 v 17:18 | Karma: 11,67